19 września 2016

[35] Piekielne Życie...

Autorskie Fanfiction
Adres bloga: http://my-hellish-life-zm.blogspot.com/
Autor: Werka W
Bohaterowie: One Direction
 
Fabuła: - Musimy się wyprowadzić. Ojciec zbankrutował. Nie starcza nam pieniędzy.
- Ja nie chcę. Nie możecie mi tego zrobić!
- Jak mogliście?! Nienawidzę was!
- Nie słuchajcie ich. Ja wam pomogę.
- Przyjmujemy panią. Może pani zacząć od jutra.
- Kim Ty jesteś?
- Zostaw mnie w spokoju!
- Nigdy się ode mnie nie uwolnisz! Zapamiętaj to!
- Nienawidzę Cię
- Czy ślubujesz mu miłość, wierność i uczciwość małżeńską? I że go nie opuścisz aż do śmierci?
- Miało być, aż do śmierci. Nie pamiętasz kochanie? To znaczy teraz.
- Nie wierzę, że próbowała się zabić, tylko po to, aby się ode mnie uwolnić!
- Kocham Cię Summer.
- Nie chcę Cię znać! Nienawidzę Cię, rozumiesz?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Neva